miercuri, 14 martie 2012

Poze Motociclete -teste motociclete

CIRCUITUL LE MANS  în luna februarie este un loc ciudat - două luni înainte de cursa de 24 de ore care are  loc. Contrastul dintre tribune ambalate şi vuietul de peste 150 la oră a motocicletelor în aprilie, iar acum, cu doar o jumătate de duzină de persoane grupate în jurul a trei motociclete este extrem. Dar aceste trei motociclete sunt cele mai rapide, si cele mai tehnologizate din seria de producţie în lume, şi circuitul Bugatti aşteaptă în soarele rece de iarnă.
O sansa de a testa GPZ1000RX Kawasaki, Suzuki GSX-R1100 şi Yamaha FJ1200 spate în spate a trebuit să fie prins cu ambele mâini. Deci, le-am adus din întreaga lume şi apoi în toată Europa la Le Mans şi a împrejurimilor sale pentru a vedea cum se efectuează pe şi de pe pista.
Aceste motociclete sunt la vârful de dezvoltare a motocicletei. Dar mai mult decât că, ele reprezintă o culme a progresului din ultimii doi ani. În 1984 and'85 nu stau capete moarte; turbo a fost pus la odihnă şi de şasiu rigid şi lumina au apărut. Evoluţiile de motor şi cadru ne-a dat, cum ar fi motociclete ca GPZ900R în '84 şi GSX-R750, în '85. Acum avem GPZ1000RX, GSX-R1100 şi FJ1200 - toate fraţii mari de stele din sezoane anterioare.
GPZ este o masina noua. Este un amalgam al lui Kawasaki din '84 şi '85. Motorul este bazat pe populara 900R, şasiu se bazează pe GPZ600R. Motocicleta pare mai solida decât antecedentele sale, deşi motorul său stă mai mare decât înainte. Centrul de greutate este, prin urmare, mai mare decât înainte, chiar dacă greutatea totală este de aproximativ aceeaşi. De direcţie este rapid din cauza fata jante de 16 inch şi spate, dar având în vedere destul de aerodinamica rutiera a GPZ începe să funcţioneze şi este surprinzator de stabil la viteza.
GSX-R1100 are aspectul de fratele său mai mic, într-adevăr, este o construcţie atât de asemănătoare încât este foarte posibil ca inginerii sa fi facut cu vechiul program prin intermediul calculatorului şi înmulţită prin 1.4666 recurent, factorul necesar pentru a obţine 1100 din 750. În fapt, că nu e largă de mărci ca atât GSX-R750 si 1100 s-au trasat pe planse Hamamatsu, la acelaşi timp. 1100 a făcut din plin de faptul că timpul de dezvoltare suplimentar. Rezultatul este impresionant. Un 125hp, ulei de motor răcit stă într-un şasiu care este mai usor decat 750s competiţiei. Ne-am asteptat o cursa castiga plimbare de la maşină, dar a fost surprins cand am constatat, de asemenea, bune maniere rutiere în pachet.
Set cu pix şi hârtie caietul de sarcini goale FJ1200 nu se impresioneze. Motorul este veche 1100 plictisit cu câteva modificări de detaliu la cateva de transport şi o mai usor, sistem de evacuare din otel inoxidabil. Pentru a face faţă cererii de călăreţ de lungă distanţă, două ecrane de înălţimi diferite, sunt livrate cu bicicleta, şi există, de asemenea, un robinet de combustibil electric montat în carenaj, plus un ceas. Deşi liniile de bază sunt sportive, scoruri imbinate in dinti de a fi atât de simplu şi de relaxare la plimbare.
La o stagnare Kawasaki se simte greoaie din cauza centrului său de greutate destul de mare. Dar, odată ce este în mişcare ampatamentul 59.25in, un unghi de înclinare de 28 ° şi un traseu de 108 mm a face un pachet de manipulare destul de compact şi de dulce. Motorul poate simti ca materii prime ca 900R, cu toate că suspendarea este mai compatibil, ecranul puiul târgului este mai mică şi mai mult poziţia de echitatie ghemuit.
Aerodinamica sunt prea bine; carenaj mai protejează călăreţ mai complet şi am notat, de asemenea, cea mai mare viteză de top de pe Kawasaki - 158.95 mph.
Laudă de mare, dar Suzuki a fost chiar mai placuta pe drum lung şi sinuos ca şasiul său este chiar mai bine. Poziţia de condus este mai relaxată decât pe fratele său mai mic, GSX-R750. Ampatament scurt este, 57.48in, rake-ul oarecum abrupt la 26,5 ° şi pista de pe latura lungă de la 117mm, dar faţă de 18 de inchers şi spate, nu dau impresia de un pilot de direcţie rapid, nervos. Doar uşor de control şi plăcută. Un amortizor hidraulic de direcţie montate pe partea din faţă a traversa frontală controlează orice tendinţă de roata din faţă să rătăcească la viteză mare, o problemă la începutul lunii GSX-R750s, în anumite condiţii. "Easy. Tu du-te într-o curbă, oricum vrei ", a fost o reacţie tipică printre piloti noastre de testare atunci când întrebat despre viraje GSX de mare viteză.
Motorul, desigur, se simte mai puternic tot drumul prin turatii, comparativ cu 750. Dacă doriţi să pop pe o singura roata, în primele două trepte trebuie doar să se spargă de acceleraţie. Masă mică de rotaţie de la manivela da răspuns bun la acceleratie, dar, de asemenea, comportamentul nervos la tickover. Neprogramată se opreşte la semafor, ar trebui să fie de aşteptat.
Suzuki nu se simte la fel de stabil ca Kawasaki la viteze mai mari, iar viteza de top este de asemenea mai mic. Rider are la Tuck braţele şi picioarele în dreptul de a păstra motocicleta de echilibru, nu este instabilitatea în sine, ci o nervozitate democraţiei.
FJ1200 se distinge de celelalte două. La viteze mai mici se ocupă într-adevăr cu uşurinţă, în ciuda greutăţii sale, datorita centrului de greutate coborât şi baruri de mare, largă ". Motor şi rezervor stai jos scăzut, care este mare pentru colturi mai lent, dar un factor de limitare atunci când vine vorba de garda la sol. Măsurătorile şasiu sunt foarte apropiate de cele pentru GPZ1000 - ampatament 58.66in, 27,5 ° rake-ul şi pistă de 112mm. Manipulare mai bine Kawasaki in curbe provine din distribuţia greutăţii mai bine. La viteze mai mari, roata din fata a Yamaha tinde să se reinvestească prin curbe. La 'normale' viteze - indiferent de faptul că este - această tendinţă este abia vizibil.
Motorul este foarte cuplu deci tind să rămână în treapta de viteză cea mai mare parte a timpului. Nu este întotdeauna puterea pe de altă parte, deşi în comparaţie cu FJ1100 motorul rulează un pic mai dur şi vibrează, de asemenea, mai mult, dar acest lucru nu este un dezavantaj serios. Puterea brutal poate provoca patinarea roţilor, dar este întotdeauna uşor de controlat. Yamaha este mai mult de o motocicletă normală şi călăreţ stă mai mult în poziţie verticală cu bare înalte şi joase cuiere picioare. Puiul târgului, cu toate acestea, nu este 100 la sută ideal pentru turism, dar mai mult de asta mai tarziu. Sasiul este robust şi stabil pana la viteza de biciclete de top.
Computer controlat de echipamente de testare a fost folosit în timpul testării şi ca un exerciţiu de încălzire care l-am ales pentru a începe cu încercării de frânare. Mai multe curse de testare au fost făcute, precum şi orice decolorare a fost fără milă remarcat. Masuratorile au fost luate de la 62 mph la oprire, fără timpul de reacţie incluse. Etriere cu patru pistoane de Suzuki şi etriere unilaterale ale Kawasaki au fost uşor de controlat. Reacţie subiectivă de la pilotul a raportat că Kawasaki a fost cel mai controlabil ca masina sa comportat foarte bine în timpul manevrei de tot. Suzuki tinde să stea pe nas datorita greutatii sale reduse. Şi a fost, desigur, greutatea pe care a decis rezultatele finale.
GSX-R1100 oprit-o curte, înainte de Kawasaki: 34 de metri faţă de Kawa 35. Yamaha a oprit după 37 de metri, de asemenea, un rezultat bun.
Cifrele de consum de combustibil a relevat Suzuki ca cel mai modest, cu o medie de 36.4mpg, Kawasaki a fost al doilea, cu 35.5mpg, şi Yamaha thirstiest a fost cu 33.8mpg.
Consumul mediu de combustibil pune Suzuki de la partea de sus a listei, deşi o mare proba de viteză a relevat Kawasaki să fie de cel puţin o sete atunci când a fost merge foarte repede. Acest lucru subliniază calităţile aerodinamice excelente de Kawasaki, care permite motorului să ruleze la viteze de efort în cazul în care acesta concurenţii sunt un pic stresat.
Cu aceste cifre, am calculat o gama teoretic pentru toate cele trei maşini. Yamaha, cu rezervor de mare poate merge pentru 177 mile, Kawasaki este mai economic, dar mai mic rezervor limitează Rider la 162 km; Suzuki este cel mai bun, dar are, de asemenea, cel mai mic rezervor - 3.95 galon - deci gama este doar 144 de mile.
Testele următoare am alergat au fost pentru viteza de top şi acceleraţie. Cu greutate mai uşoare şi mai mare de cai putere Suzuki a plecat cu picioare sfert de mile de atribuire. Un numar impresionant de 10.71 secunde a fost cel mai bun rezultat de la mai multe curse. Rider a fost un hefty 14 de piatra, asa ca un călăreţ mai uşor în încercarea de-o zi calda ar trebui să facă ceva de genul 10.5. Yamaha low-a mormăit produs un timp de 11,2, iar Kawasaki a reuşit un 11.3.
Pentru motociclete destinate a fi mers în fiecare zi de trafic, probabil, câteva sute de mile pe zi, capacitatea de depăşire este important. La acceleraţie maximă de 43 mile pe oră la 80 mile pe oră - o cerere tipic atunci când un camion depăşire, două metrouri şi o rulotă - Suzuki castiga din nou, cu 2.97 de secunde, a doua cu 3.45 Yamaha şi Kawasaki ultimul cu 3.47 secunde.
Pentru aceeaşi acceleraţie, dar în Top Gear numai, Suzuki câştigă încă cu 6.37 secunde, urmat de Yamaha de la 6.81 şi la sfârşit a fost cu mult în urma Kawasaki, cu 8.57 secunde.
Le Mans "închis circuitul Bugatti nu a fost mult mai bun pentru a decide viteze de top pentru aceste trei. Deci, a fost afară pe Autoroute. Lady in cabina de bilet privit surprins primele cinci ori, dar l-au ovaţionat-ne pe de fiecare dată după ce că, atunci când maşinile plecat cu roata testul computerizat ataşat.
După o milă a existat o foarte uşoară înainte de stânga drept următoare, şi chiar că este de remarcat la viteze de peste 150 mile pe oră! Lectură primul nostru pentru Suzuki ne-a dat un foarte bun 156.65 mph. Dar Kawasaki este încă câştigător. Rider Suzuki poate sta doar cu Kawa, dar dacă el pierde câţiva metri el iremediabil pierdut.
GPZ1000RX scos afară 158.95 mph plat, cu Speedo sa citit un optimist 168 mph. În acest moment, Yamaha este mult în urmă, a face o simplă 148.38 mph. Speedo Yamaha arata ca cea mai mare eroare care indică un 161 mph complet la un adevărat 148. Suzuki este cel mai sincer, cu o 161 mph indicată la un adevărat 156, care este foarte bun la aceste viteze de eroare procentul tinde să crească mai repede te duci.

 
Da, cu siguranta am coroana Kawasaki GPZ 1000RX si Suzuki GSX-R1100 ca câştigător a rundă de performanţă; au condus în toate domeniile, cu excepţia sus speed.The FJ1200 are accelerare puternică, dar Kawa are o viteza mai mare de top şi frâne mai bune.

 
Dar toate această performanţă este inutilă dacă puterea nu ajunge la sol în mod corespunzător şi nu pot fi controlate. O altă sesiune la pista de curse din nou, cu o rezistenta Racer Vesa Kultalahti de echitatie, a pus Suzuki si Kawasaki pe partea de sus. Kawasaki, a venit un al doilea şi al treilea pic Yamaha. GSX-R1100 are cea mai mică greutate de trei ani şi acest lucru înseamnă şasiu nu este aşa cum a subliniat ca maşinile mai grele de frânare şi în curbe. GSX-R este, de asemenea, mai echilibrată şi se ocupă de frumos în situaţiile în care alte maşini simt neîndemânatic.
Garda la sol este aproape nelimitat pe Centru de Suzuki şi inspirat este necesară pentru a obţine ceva pentru a atinge în jos. Componentele de suspendare a obţine note mari şi sunt perfecte, cât şi în afara pistei. Controlat electronic anti-scufundare este eficient şi cantitatea de anti-dive poate fi ales de către pilot. Suzuki are simt de curse fără compromisuri şi funcţionează cel mai bine pe pista, dar unele puncte, de asemenea, face surprinzator de potrivit pentru munca rutier. Mai multe despre asta mai târziu.

 
Kawasaki este excesului de greutate, comparativ cu Suzuki. Acest lucru este mai vizibil pe pista ca anvelopele rupe mult mai devreme decât pe Suzuki. Rezultate rapide de direcţie în manipularea bună, în ciuda greutăţii sale mai mare, iar garda la sol este datorită bune la poziţia motorului în cadru. Suspendarea este foarte capabil, deşi nu la fel de compatibil ca pe Suzuki. Numai atunci când va fi apăsat greu pe punte în cuie. Frânele sunt sensibile şi AVDS anti-scufundare funcţionează bine. Acceleratie mai buna Suzuki şi o performanţă mai bună în secţiunile întortocheate este ceea ce face o plimbare bună.
Yamaha nu veni chiar aproape de la mizele de manipulare. Este o maşină mai potrivit pentru turism de mare viteză. Am încercat la fel, si am roata din fata glisante curbe care intră şi roata din spate glisante iese. Greutatea este un factor de limitare, precum si garda la sol rău.

 
De transmisie şi şasiu nou, da Kawa si onoruri de top Suzuki. Majoritatea acestor maşini vor fi utilizate pentru turnee de mare viteză, indiferent de ceea ce oamenii de PR vor avea te cred. Puţini dintre ei se va stabili roţi pe o pista de curse. Pentru acest motiv am decis să pună într-un minim de opt ore în şa pentru a vedea modul în care acestea s-au descurcat mai mult în condiţii normale de echitatie - vibraţii, înghesuite de echitatie poziţii şi învelişul aerodinamic mici, fără a aduce atingere.
Surprinzator, favoritul nostru, în departamentul de sport de fapt, sa dovedit a fi bine pe distanţe lungi. Poziţia sa de echitatie este mult mai bună decât cea a GSX-R750. Tu stai "în" maşina cu bare maner destul de ridicate, şi această poziţie relaxată permite rider să rămână în şa, pentru ore în şir, fără disconfort prea mult. Stând în biciclete permite, de asemenea, pilotul pentru a te apleca din vânt în spatele cilindrului. Vibratiile de la turatii anumite erau vizibile, dar nu sunt dureroase sau obositoare.
Conducătorul stă mai mult în poziţie verticală pe Kawasaki, ceea ce înseamnă că nu poate scăpa de explozie vântului. Motorul functioneaza aproape fara vibratii de orice fel şi carenaj protejează Rider bine - până la nivelul pieptului, oricum.
Yamaha are poziţia cea mai dreaptă de echitatie. Acest lucru ar trebui să însemne că este mai confortabil decât celelalte două, şi acest lucru ar putea fi adevărat, la viteze moderate, dar motorul de mare produce vibratii la viteze mari şi suspensia este un pic cam dur. Nici nu carenaj jumătate oferi cât mai multă protecţie ca învelişul aerodinamic complet de celelalte doua - cu ecran mai mic este mai puţin turbulente, dar există, de asemenea, mai puţin de protecţie împotriva intemperiilor.
Instrumentele şi comenzile din nou Suzuki a pus pe partea de sus ca instrumentele sunt uşor de citit, chiar dacă acestea se uita un pic pe partea de Spartan - funcţie şi pare să nu fie acelaşi lucru. Când vine vorba de instrumente, atât Kawasaki si Yamaha au mai multe de oferit pentru cei carora le place gizzmos de lux. Kawasaki are indicatoare de combustibil, temperatura şi tensiunea, în timp ce Yamaha are ecartament de combustibil, ceas şi robinetul de combustibil electrice controlate de carenaj ca artificii suplimentare.

 
La sfârşitul zilei Kawasaki GPZ 1000Rx & Suzuki GSX-R1100 vine câştigători. Ea nu are puncte slabe, doar puncte de puternice. Este superb pe pista, este uimitor de performanţă şi, în ciuda intenţiei sale sportiv evident de a face o bicicletelor frumoase drumuri.
Kawasaki ca are cu siguranta un avantaj de manipulare pe Yamaha. Ea poate fi greu de apăsat, fără a lăsa în jos şi călăreţ la viteze de autostrada, Kawasaki lasă mult în urmă în opoziţie oglinzile sale nu asa de bine.
FJ1200 este o motocicleta foarte bun, dar în cadrul companiei, cum ar fi acest lucru, nu are nici o şansă. Aceasta ar trebui să caute adepţii săi în mulţime Touring, dar chiar şi aici se scade puncte de suspensie, cu vibraţii, dur şi un motor de sete.

 
Powerd cu motocicleta International & Paras

 
Motociclete poze .. Locul Tau!

 
Motociclete Picture .. Aici este locul tau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu